0

Chinaplas 2019 Review

250,000 m² de suprafață, expozanți 3,600, săli 13, zile 4, irlandezi 2, urs 1

Guangzhou este foarte departe. Este în extremitatea estului, extremul est, nu sunt sigur dacă ai voie să spui asta, dar ... este cu siguranță un drum foarte lung de la Ballydehob la Guangzhou. Am plecat de la Ballydehob la 04: 00, am plecat din Cork la 07: 20, apoi Heathrow la 12: 20, am plecat din Hong Kong la 01: 55 a doua zi (07: 55 ora locală) și am ajuns în sfârșit la Guangzhou la ora locală 08: 55. Acesta este un oraș și o regiune de peste 25 milioane de oameni, foarte diferită de liniștea relativă a Ballydehob, care este sigur!

Chinaplas 2019

După o scurtă împrospătare la hotel și un prânz, ne-am îndreptat spre Chinaplas pentru a fi întâmpinați de minunata echipă de la GSAE care reprezintă Ceramicx în China. Pe lângă faptul că este o echipă tehnică de vânzări muncitoare, domnul Xu Shan, domnul Pingiang Li și toți GSAE echipa este o companie fantastică. Complexul expozițional a fost foarte mare, cu peste expozanți 3,500 și suprafață de suprafață 250,000 mp în clădirile 13 cu etajele 2 sau mai multe. Ceramicx a fost amplasat în holul 9.2 sub steagul Federației Britanice de Plastici, aceasta a fost o locație aglomerată, clădirea 9 fiind învecinată cu intrarea principală.

După prima zi, am vizitat noul birou și locația GSAE din Guangzhou. GSAE a investit într-un nou spațiu de birouri cu depozitare, facilități de testare și o zonă mică de asamblare pentru componente. Ni s-a servit ceai într-o metodă tradițională pe o masă sculptată făcută special pentru băut ceai. A urmat o cină socială într-un restaurant local, cu echipa chineză, taiwaneză și irlandeză toți prezenți și savurând mâncarea și băuturile locale.

Chinaplas 2019

Înapoi la afaceri reale în a doua și a treia zi la spectacol pentru Frank și pentru mine. Am început să mă simt normal, deoarece am găsit o ofertă bună de cafea la miezul dimineții !! Pe lângă faptul că am întâlnit clienții existenți ai Ceramicx și GSAE și cu o reprezentare puternică din India, am avut plăcerea să ne întâlnim cu echipa de inginerie de la un client foarte important din China. Inginerii de la Bruckner au vizitat standul pentru a reitera feedback-ul privind buna calitate și performanța excelentă a încălzitorului nostru ceramic din mașinile lor de termoformare. A fost minunat să ajungem în întâmpinarea utilizatorilor finali ai încălzitorilor IR, față în față și să discutăm despre oportunitățile viitoare.

La expoziție a avut loc un spectacol fantastic de mașini, atât de la un utilizator de încălzire IR, cât și din punct de vedere al automatizării proceselor. Au fost multe idei noi pe care am început să le dezvoltăm în timpul spectacolului. Călătoria către Chinaplas 2019 a fost o călătorie de succes în care Ceramicx a ajuns să-și sporească în continuare reputația pe piață și să genereze interes suplimentar din partea unor contacte noi.

Chinaplas 2019
(LR) Domnul Xu Shan, domnul Pingiang Li, domnul Hu An Yu, domnul Marius Xiu Qun
și Patsy Bear

„Chinaplas 2019, a primit peste 163,000 de vizitatori în total, dintre care 25% au fost de peste mări. Standul Ceramicx situat C71 a fost amplasat in hala 9.2 din pavilionul Marea Britanie, aici am primit o vizita calduroasa si un mare sprijin din partea vechilor nostri clienti. De asemenea, am salutat și am discutat cu mulți clienți profesioniști noi care căutau soluții de căldură. Cooperarea noastră cu mulți OEM a însemnat ca încălzitoarele noastre să fie prezentate în mașinile lor în cadrul expoziției.

OEM lider mondial, Bruckner și-a arătat mașina de termoformare fabricată din chineză, cu încălzitoare de culoare SFEH 600W de înaltă calitate Ceramicx.

Liderii chinezi, SHANTAO AUTO, BLOOM SMART și DONGGUAN HONG HAO, aveau la dispoziție mașini de spectacol echipate cu încălzitoare Ceramicx.

Directorul general al Ceramicx, Frank Wilson, a vizitat standul DONGGUAN HONG HAO și a avut o conversație foarte prietenoasă și aprofundată cu directorul său general, domnul Zhang Yong, despre proiectarea sistemelor de încălzire și a mașinii de termoformare.

Inginerii de la Bruckner ne-au vizitat și standul și au purtat o discuție plină de căldură cu domnul Padraig Courtney. ”

Dl Xu Shan, generalul director, Grupul Henn

Vezi mai multe imagini din călătorie!